Inhoudsopgave Samenvatting 2 Inhoudsopgave3 Inleiding4 H.1 Achtergrond a forefrontguardt-garde hot harvest-time en de onderneming Levis 5 H. 1.1 Externe omgeving5 H. 1.2 Interne analyze Levis 7 H. 1.3 Marketing mix in 8 H. 1.4 Overzicht train sterke en zwakke punten9 H.2 essay train de twee belangrijkste concurrenten van Levis 11 H. 2.1 G-star11 H. 2.2 Diesel12 H. 2.3 addaaloverzicht Levis en concurrenten13 H.3 Conclusie 14 Inleiding Wij, Concudata B.V., zijn ingehuurd om een concurrentieanalyse te maken van het up merk Levis. Concudata wil met dit rapport antwoord op de vraag krijgen hoe Levis zijn concurrentiepositie nu en in de toekomst kan verbeteren. Om antwoord te krijgen op deze vraag zullen we allereerst moeten uitzoeken hoe de concurrentiepositie op dit flake is, dit gaan we doen aan de hand van een marktonderzoek, in het marktonderzoek willen we te weten komen wat de sterke en zwakke punten van Levis zijn, en waar kansen en bedreigingen liggen voor Levis. Om te weten welke kansen en bedreigingen zich voordoen voor Levis onderzoeken we de externe omgeving, denk bij de externe omgeving aan leveranciers, afnemers, concurrenten en macro-economische factoren.

Om te weten te komen wat de sterktes en zwaktes zijn onderzoeken we de medical intern omgeving van Levis, hierbij kijken we bijvoorbeeld naar de omvang van het bedrijf, de marktpositie, innovatie en de marketingmix. Vervolgens gaan we kijken wie de belangrijkste concurrenten van Levis zijn en onderzoeken we wat hun sterke en zwakke punten zijn. Tot slot vergelijken we de analyses van Levis en de concurrenten met elkaar en trekken we daar onze conclusies uit. H.1 Achtergrond van het product en de onderneming Levis De geschiedenis van Levi Strauss & Co. begint in San Francisco, in het jaar...If you command to get a generous essay, order it on our website:
OrderessayIf you want to get a full information about our service, visit our page: How it works.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.